Moonika

Haridustehnoloogia õpiblogi

Õpileping: Haridustehnoloogiline nõustamine

Teema: Pean kohe ütlema, et rohkem kui haridustehnoloogiks, soovin ma saada tehnoloogiat tulemuslikult kasutavaks õpetajaks, seepärast pole mul ka erilisi soove sellele õppeainele. Ilmselt oleks vaja mul saada üldine ülevaade üldse nõustamisest ja selle erinevatest viisidest/meetoditest. Olulisel kohal on kindlasti ka näpunäiteid ja soovitused tulemuslikuks nõustamiseks.

Eesmärgid:

  1. Kõige olulisem valdkond on minu jaoks ilmselt õpilaste nõustamine, sest nendega puutun ma hetkel kõige rohkem oma töös ja kodus (2 õppijat) kokku. Seega on oluline omandada lihtsate ja arusaadavate juhendite koostamise oskus.
  2. Kuna mina kaldun ilmselt introvertsusele, siis ma üldiselt väldin avalikku kõnelemist ja rambivalguses olemist (eriti täiskasvanute ees). Seega on üheks olulisemaks eesmärgiks minu jaoks see, et ma tulen kõigi kursusel antavate ülesannete täitmisega vähemalt rahuldavalt toime (ja jään seejuures ellu 🙂 ) ning suureneb veidigi enesekindlus täiskasvanute nõustamisel ja sobitun tulevikus seeläbi ehk paremini ka haridustehnoloogi rolli, sest mulle tundub, et ekstravertsel inimesel on see lihtsam.
  3. Areneda inimese, õpetaja ja õpilasena (st. üritada õppida käituma ekstraverdi kombel).

Strateegiad:

  1. Osalen aktiivselt kõigis kontakttundides.
  2. Töötan läbi kursuse raames saadud materjalid ja loen ainekavas antud kirjanduse hulgast läbi vähemalt kõik eesti keelsed lugemismaterjalid.
  3. Esitan kõik iseseisvad kodutööd oma blogis õigeaegselt.
  4. Panustan piisavalt, et rühmatööd õnnestuksid.
  5. Annan kaasõppuritele ausat tagasisidet ja proovin oma käitumist muuta vastavalt nende poolt tulnud tagasisidele.

Vahendid/ressursid:

  1. Internetiühendusega nutivahendid koos erinevate tegevusi toetavate programmidega.
  2. Kursuse Google Drive kaust ja blogi ning neis leiduvad õpiobjektid.
  3. Kursust juhendav õppejõud (suhtlemine kontaktpäevadel või e-posti kaudu).
  4. Kursusekaaslased (suhtlemine koolis, nende blogid, tegevused rühmatööde käigus).
  5. Kodutööde tegemiseks on ilmselt vaja peamist ressurssi – aega (ja tahtmist loomulikult ka).

Hindamine:

Olen oma eesmärgid saavutanud, kui kursuse lõppedes:

  1. tean ja tunnen erinevaid haridustehnoloogilisi nõustamisviise ja –metoodikaid.
  2. oskan koostada lihtsaid ja arusaadavaid juhendeid erinevate keskkondade ning nutiseadmete kasutamiseks.
  3. kursuse käigus tehtud ülesannetes on näha minu arengut ning need on saanud positiivse tagasiside ja hinnangu.
  4. olen saanud julguse nõustada oma kolleege haridustehnoloogia vallas.
2 kommentaari »

heilyhaasma

Õppida? Õppida?! Õppida!

Merlini blogi

Õpingud haridustehnoloogia valdkonnas

krista blogi

KristaHaridusTehnoloogiaÕpingud

Tiiu õpib

Tiiu veebileht.

Sirje ajaveeb

Haridustehnoloogia

sirje2

HARIDUSTEHNOLOOGIA BLOGI

Aili blogi

Haapsalu Kolledz

Liiaga

Haridustehnoloogia õpingud

rebekalovesteaching

A topnotch WordPress.com site

Airi õpib

Haridustehnoloogia õpiblogi